Snelle helpdesk
Vind hier de antwoorden op veelgestelde vragen met slechts één muisklik.

Verzenden
Rekenen jullie verzendkosten?
Gratis verzending bij een bestelling van minimaal 30€.
Verzendkosten vanaf €2,95
Wat is de levertijd?
De levertijd is 5-7 werkdagen als je voor 5 uur ‘s middags je bestelling plaatst. Als je in het weekend je bestelling plaatst, wordt deze op maandag verzonden.
Waar leveren jullie allemaal?
Wij verzenden naar heel Nederland, Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Luxemburg, Polen, Roemenië, Slowakije, Slovenië en Zweden. Wij verzenden niet naar de Kanaaleilanden of het Verenigd Koninkrijk.
Parfums
Hoe weet ik wat de intensiteit of de olfactorische familie van een parfum is?
Bij elk van onze geuren op onze website is een beschrijving te vinden. Hierin geven we met richtlijnen aan wat de intensiteit is, wanneer je het parfum het beste kunt gebruiken en tot welke olfactorische familie het parfum behoort. Je hoeft alleen maar op het geselecteerde parfum te klikken en je vindt de beschrijving ervan op die pagina.
Hoeveel uur blijft het parfum aanwezig op mijn huid?
De geschatte tijd dat onze parfums op je huid blijven is tussen de 6 en de 10 uur. Dit is afhankelijk van het soort geur en je huidtype.
Waar worden de parfums gemaakt?
Al onze parfums worden in Spanje geproduceerd.
Verkopen jullie ook parfums van bekende merken?
Nee. Onze parfums zijn eigen creaties, geïnspireerd op actuele en trendy geuren. Wij verkopen geen parfums van andere merken, alleen parfums van DIVAIN.
Betaalmethoden
Op welke manieren kan ik betalen in de webshop?
Je kunt bij ons betalen met Quickpay of met creditkaart (Visa, Mastercard, American Express, Visa Electron, Maestro en 4B).
Winkels
Hebben jullie ook winkels waar ik de parfums kan kopen?
Nee, wij hebben geen fysieke winkel waar je ons kunt bezoeken, we verkopen alleen online. We begrijpen dat het lastig kan zijn om een parfum te kopen als je deze nog nooit eerder hebt geprobeerd, maar door ons beleid waarin tevredenheid wordt gegarandeerd, kun je gerust je hart ophalen als je niet helemaal tevreden bent.
Retouren
Hoe en wanneer kan ik een retour aanvragen?
Ben je niet tevreden met je parfum? Neem dan contact met ons op via onze klantenservice om een retourzending van je bestelling aan te vragen. Je hebt hiervoor 14 dagen vanaf de leverdatum van je bestelling.
Je dient schriftelijk contact met ons op te nemen via e-mail of de chat die je op onze website kunt vinden. Om het proces te versnellen, kun je ook naar het gedeelte "retouren" op de pagina van je gebruikersaccount gaan en aangeven dat je een retourzending wilt doen.
Hoe moet ik het parfum terugsturen?
Om het parfum terug te sturen, mag het niet gebruikt of gemanipuleerd zijn, het moet in perfecte staat zijn in dezelfde omstandigheden waarin je het hebt ontvangen, met de verzegeling en in dezelfde verzenddoos en de originele verpakking.
Breng het pakket naar het PostNL-kantoor en bewaar het ontvangstbewijs als bewijs van verzending. Kijk voor de locatie van uw dichtstbijzijnde PostNL-kantoor op: https://www.postnl.nl/. Op deze pagina kunt u uw zending volgen met behulp van het trackingnummer op uw verzendbewijs.
Moet ik de samples ook terugsturen?
Nee. Je sample van 3 ml dat je ontvangt, waarmee je vooraf het gekozen parfum kunt testen, is helemaal gratis. Als je het originele product van 100 ml wilt retourneren, mag je de sample houden.
Als de aankoop van een product echter een geschenk of cadeau bevat, moet je deze in de retourzending ook in perfecte staat opnemen en moet de verzegeling nog in tact zijn.
Moet ik de kosten voor de retourzending betalen?
Nee. DIVAIN neemt de retourkosten voor haar rekening, u hoeft dus geen kosten te dragen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?
Je retourzending moet eerst in onze magazijnen aankomen en wanneer ons team heeft geverifieerd dat het product in perfecte staat is, wordt het geld teruggestort via dezelfde betaalmethode die werd gebruikt om de aankoop te doen.
Zodra we de terugbetaling hebben gedaan, zal je het volledige bedrag binnen 1-5 werkdagen ontvangen. Dit kan per bank verschillen.
Worden de verzendkosten van de eerste bestelling ook vergoed?
Nee. De verzendkosten voor de eerste bestelling zijn definitief en worden niet terugbetaald.
Kan ik alle producten van de website retourneren?
Nee. Bij DIVAIN accepteren we geen retourzendingen van de volgende artikelen:
-Geursample-sets
-Accessoires
-Discovery Set
-Samples
-DIVAIN Home
Kortingscodes
Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Als je een promotiecode hebt, kun je korting krijgen bij het kopen van onze producten. Volg deze stappen om je korting te verzilveren:
1) Kies een product uit onze webshop en voeg deze toe aan je winkelwagen (het parfum moet wel onder de actievoorwaarden vallen). Klik vervolgens op “Verwerk bestelling".
2) Er verschijnt vervolgens een venster waarin je de promotiecode kunt invoeren. Voer de code in, en klik op “Gebruiken”.
Informatie over promotiecodes:
Ze zijn alleen geldig als er wordt voldaan aan de voorwaarden van de aanbieding of de korting.
Ze kunnen niet meer worden ingewisseld op het moment dat de bestelling als geplaatst is.
Ze zijn niet te gebruiken in combinatie met andere promoties, aanbiedingen of kortingen. Als er op je bestelling meer dan één promotie of korting van toepassing is, passen we degene toe die je de hoogste korting geeft.
Indien je een of meerdere parfums hebt gekocht met een kortingscode of kortingsbon, en deze korting hangt samen met het aantal van de bestelling, dan kan het retourneren een verlies van de korting inhouden. Dit kan gebeuren als bij het retourneren van (een deel van) de bestelling niet meer wordt voldaan aan de voorwaarden van de aanbieding.
Samples
Kan ik samples kopen?
Ja, bij DIVAIN bieden we je de mogelijkheid om samples apart te kopen. Je hebt ook de mogelijkheid om een van onze al voorgeselecteerde Sample Packs te kiezen.
En onthoud dat je met onze TRY&BUY service een identieke tester bij je parfum ontvangt zodat je deze kunt uitproberen voordat je hem opent.
Kunnen gekochte samples worden geretourneerd?
Nee, het sample formaat is uitgesloten van ruilen of retourneren.
Waar is mijn bestelling?
Ga naar je account om de status van je bestelling in te zien, om een retour aan te vragen, een artikel te annuleren of om de status van een terugbetaling te bekijken.