CACHAREL

Gelijkwaardigheid parfums.
Meer dan 600 hoogwaardige geuren

Het merk Cacharel heeft zich gedurende drie decennia weten te positioneren als maker van initiatie parfums, dankzij de parfums met een jonge, romantische en frisse geur. Cacharel in 1958 opgericht door Jean Bousquet, naar aanleiding van de wens van de ontwerper om een ​​alternatief te bieden voor de haute couture die destijds zo succesvol was, en dankt zijn naam aan een vogel uit de regio van Nîmes, waar Bousquet vandaan komt.

Nadat hij de modewereld had veroverd, breidde de ontwerper zijn businessmodel uit door in 1978 zijn eerste parfum op de markt te brengen: Anaïs Anaïs. Het succes van deze jonge en frisse geur was zodanig dat het merk meer nadruk begon te leggen op het creëren van geuren, een beslissing die uitmondde in een onbetwistbaar leiderschap in de haute parfumerie.

Cacharel parfums en eau de cologne: romantiek en sensualiteit

Vanaf het moment dat Jean Bousquet toetrad tot de avant-garde van de confectiekleding, toonde hij in zijn creaties de ambitie om een ​​heel specifiek type vrouw aan te spreken. Zowel zijn modecollecties als zijn parfums werden al snel erkend vanwege de romantiek, vrijheid en sensualiteit die ze opriepen.

Zo werd Cacharel uiteindelijk het favoriete merk van een hele generatie die, beginnend in de parfumwereld, op zoek was naar aroma's die hun onschuld en hun verlangen om nieuwe ervaringen te beleven, zoals voor het eerst verliefd worden of ontdekken wie ze waren. waren. De eerste stappen naar volwassenheid.

Cacharel parfums voor dames

Cacharel heeft vrouwelijke geuren gecreëerd die wereldwijde bestsellers zijn geworden, waarvan sommige dat 30 jaar na hun marktintroductie nog steeds zijn:

  • Anaïs Anaïs: Cacharel's reeds emblematische eerste creatie is een ode aan onschuld, tederheid en de dromen van de jeugd, overgebracht door zijn bloemige noten van lavendel, witte lelie en roze.
  • Amor Amor: De essentie van de eerste liefde, de tonen van zwarte bes, roos en vanille in dit parfum vertegenwoordigen passie en romantiek.
  • Lou Lou: De oriëntaalse en bloemige tonen van hout van de Chinese kaneelboom, oranjebloesem en wierook zijn ontworpen voor vrouwen die zich bewust zijn van hun vrouwelijkheid en de aantrekkingskracht die ze genereren.
  • Yes I Am: Een van haar nieuwste creaties, haar eerste romige pittige heeft de kracht om vrouwelijke empowerment te vertegenwoordigen en al die zelfverzekerde, gedurfde en gewillige vrouwen om te krijgen wat ze willen.

Cacharel voor mannen

Hoewel Cacharel zichzelf heeft gepositioneerd als een referentie in damesmode en parfumerie, heeft het ook geuren voor mannen gelanceerd. Een voorbeeld is Amor pour Homme, gecreëerd in 2006 en met hetzelfde gemak om vrijheid en romantiek uit te beelden, dit keer mannelijk, door zijn kruidige en houtachtige tonen van thee, Siciliaanse mandarijn, kardemom en Braziliaans rozenhout.

Try&Buy gratis retour

Gratis verzending vanaf 30,00 €

Ontvang je bestelling binnen 5-7 werkdagen

Wij willen u de beste service bieden

Gratis retourzendingen

Wij geven u 100% van uw geld terug, inclusief verzendkosten.

Bekijk onze retourzendingen

Levering binnen 5 a 7 werkdagen

Ontvang je bestelling binnen 5-7 werkdagen

Lees meer over verzending

Try & Buy Service

U ontvangt net als uw parfum een proefmonster van 3 ml, zodat u het kunt uitproberen voordat u het openmaakt.

Bekijk onze Ontdekken Try & Buy

Betaal in 3 maanden rentevrij

Koop nu en betaal in termijnen. Betaal in 3 termijnen zonder interest.

Lees meer

Dit is wat ze over ons zeggen