Verzendingsovereenkomst

DIVAIN garandeert haar klanten dat de levering gaat via één van deze twee methoden. Levering aan huis met handtekening of door het ophalen van het pakket in een GLS afhaalpunt, dat de levering gaat via een van de volgende twee methoden.

U kunt zelf ook de levering volgen via https://www.gls-info.nl/Tracking, door het volgnummer in te voeren dat GLS u via mail heeft gestuurd na het voltooien van uw bestelling op www.divainparfums.nl

Hierbij informeren we u dat DIVAIN niet verantwoordelijk is voor verzend- of leveringsincidenten, wanneer de klant uit eigen wil en handeling verzoekt om een ​​andere leveringsmethode dan aangeboden door DIVAIN (levering met handtekening of ophalen in de parcelshop zijn de enige gegarandeerde leveringen door DIVAIN). In dit geval is het de klant die het incident rechtstreeks met GLS moet oplossen, aangezien DIVAIN dit niet kan beheren, omdat het buiten onze leveringsovereenkomst met het bureau valt. DIVAIN aanvaardt geen vervanging of terugbetaling van de bestelling in deze genoemde gevallen.

In het geval van een incident met een persoonlijk afgeleverde zending met handtekening of deponering in een afhaalpunt, zal DIVAIN alle nodige stappen ondernemen om dit incident op te lossen, zonder kosten voor de klant. Het is alleen nodig dat u contact met ons opneemt via:

live chat  email: hallo@divainparfums.nl  telefoon: +31 20 241 4079

In het geval van een verzoek om het verzendadres te wijzigen wanneer de bestelling onze magazijnen al heeft verlaten, moet de klant rechtstreeks contact opnemen met GLS om het verzoek aan te vragen omdat op dit moment, als de bestelling al onderweg is naar de bestemming, DIVAIN dit niet langer voor u kan verwerken.

Verzendkosten

DIVAIN verdeelt de verzendkosten in drie delen gebaseerd op het minimumbedrag:

Wat is de levertijd?

De levertijd is 3-5 werkdagen als je voor 5 uur ‘s middags je bestelling plaatst. Als je in het weekend je bestelling plaatst, wordt deze op maandag verzonden.