Bij DIVAIN bieden we je de mogelijkheid om je parfum thuis uit te proberen zonder het originele product te openen. Als je je om wat voor reden dan ook bedenkt en besluit het niet te houden, kun je het zonder problemen terugsturen.
Hoe werkt het?
Preguntas Frecuentes
-
Als je niet tevreden bent met je parfum, moet je contact opnemen met onze klantenservice om de retourzending van je bestelling aan te vragen binnen 14 dagen na de leveringsdatum. U moet schriftelijk contact met ons opnemen via de webchat.
Om het parfum te kunnen retourneren, moet het in perfecte staat zijn, in dezelfde staat waarin je het hebt ontvangen en in dezelfde verzenddoos die we je hebben gegeven.
-
Nee. Met het proefmonster van 3 ml dat je ontvangt, kun je het parfum uitproberen voordat je beslist of je het product van 100 ml wilt houden. Als je niet overtuigd bent van het parfum, kun je het originele product ongeopend terugsturen en het proefmonster houden.
-
Ja, het rendement heeft een kostprijs van 4,95€.
-
De volgende artikelen kunnen niet worden geretourneerd bij DIVAIN: Packs, Accessoires, DIVAIN Home, Adventskalender
-
Zodra gecontroleerd en geverifieerd vanuit onze magazijnen dat het product in perfecte staat is, zullen we overgaan tot terugbetaling van het geld met dezelfde betaalmethode die werd gebruikt om de aankoop te doen.
De verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling zijn definitief en worden niet terugbetaald.